* סרטונים מצחיקים * בדיחות מצחיקות * תמונות מצחיקות * מתעדכן כל יום * צאט * משחקים מדליקים *חיפוש שירים * חדשות *בונוסים והפתעות

בדיחות מצחיקות - דורון ההומו

בחור צעיר בשם דורון מגיע למבחנים לקבוצת כדורגל, בינתיים שאחרים נבחנים שואל אותו המאמן מה הוא יודע לעשות, דורון אומר לו : אני יודע לרוץ לכיוון השער של היריב. המאמן אומר לו : נו אבל מה זה עוזר לי מה עוד אתה יודע לעשות ודורון במבטא הומואי כזה עונה לו : אני עובר את כל שחקני ההתקפה ואמצע המגרש של היריב, המאמן מתחיל לגלות עניין ושואל אותו : נו ואז מה אתה עושה אז דורון עונה עדיין במבטא הומואי,
אני עובר את כל ההגנה של היריב עובר את השוער עומד מול שער ריק, המאמן כבר כולו לחוץ אומר לו : נו !! ומה אז אתה עושה דורון משיב לו : אני בועט מעל השער ! המאמן שואל אותו : למה לעזאזל אתה בועט מעל השער אז דורון עונה : כי אני אוהב לשמוע שהקהל צועק לי דורון ההומו


Leave a Reply