* סרטונים מצחיקים * בדיחות מצחיקות * תמונות מצחיקות * מתעדכן כל יום * צאט * משחקים מדליקים *חיפוש שירים * חדשות *בונוסים והפתעות

מבזבז פחות מאישתי

אחד אומר לחבר שלו "גנבו לי את הכרטיס אשראי" חבר שלו אומר לו "למה לא הגשתה תלונה במישטרה" אז הוא עונה לו "הוא מבזבז פחות מאישתי"...

אל תדליק אותי

תרשום תרשום : "אל תדליק אותי אני אהרוג אותך" ==> סיגריה‏.

תנו אותה ב"תרשום תרשום" בתגובות ניראה מי הכי חזק/ה.. ;)
לחצו כאן להגיב


צוללת הולנדית

שאלה: איך מטביעים צוללת הולנדית ? תשובה: דופקים בדלת, תמיד יהיה איזה פראייר שיפתח

הטורקי הגמיש

טורקי אחד מגיע לביקור בארץ. כשנרשם בדלפק הקבלה בבית המלון, מילא טופס רישום כמקובל. הפקיד הבחין כי בשדה "sex" רשם הטורקי "ארבע פעמים בשבוע". העיר לו הפקיד: "אדוני, בשדה הזה ממלאים אם זה גבר או אישה". ענה לו הטורקי: "זה ממש לא משנה לי".

הכרטיסן הרומני

שאלה: כמה זמן לוקח לכרטיסן לבדוק אוטובוס של רומנים? תשובה: אפס, איך שהוא עלה, כולם ירדו.

שיטת תשלום

שאלה : איך גבר אנגלי משלם לזונה? תשובה: מגלגל את הכסף ומכניס לה לתוך החזיה. שאלה : איך גבר צרפתי משלם לזונה? תשובה: מגלגל את הכסף ומכניס לה לתוך התחתונים. שאלה : איך גבר ישראלי משלם לזונה? תשובה: מעביר לה ויזה בתחת ואומר: "בתשלומים וללא ריבית

פרדסן תימני

פרדסן אמריקאי שמע שיש בישראל פרדסנות מפותחת הגיע לארץ ופנה למשרד החקלאות שיגידו לו היכן נמצא הפרדס הכי מניב ומפותח .אנו מאד מצטערים להודיע לך שנעקרו כל הפרדסים לטובת הנדלן ענו לו פקידי המשרד.ענה הפרדסן האמריקאי אולי בכל זאת תמצאו לי מישהו שנותר לו פרדס .שלא הגעתי לחינם.אולי נותר ליחיא מראש העין פרדס תגש לבקר אותו ענו לו הפקידים. הפרדסן האמריקאי הגיע לראש העין פגש את יחיא והציג את עצמוכפרדסן אמריקאי בעל 40.000 דונם פרדס .בוא תראה לי את הפרדס שלך ענה לו יחיא אין לי שום פרדס בקושי אחד קלמנטינה .אחד אשכולית.אחד תפוזים .אחד לימון. ואחד אתרוג כולה 5 עצים הפרדסן האמריקאי ראה את האמת והתאכזב אמר ליחיא התימני אצלי באמריקה אני נכנס עם הטרקטור לפרדס בבוקר ויוצא בקצה הפרדס בצד השני אחרי שבוע ימים . אז ענה לו יחיא ...גם לי היה כזה טרקטור התפטרתי ממנו.

עובדי ממשלה

שלושה ילדים משוחחים בחצר בית הספר, וכל אחד מהם מתגאה עד כמה אביו מהיר. "כשאבא שלי יורה חץ", מתפאר הראשון, "הוא מסוגל לרוץ ולתפוס את החץ לפני שהחץ פוגע במטרה". "לזה אתה קורא מהיר?" אומר הילד השני, "כשאבא שלי יורה מאקדחו, הוא מסוגל לרוץ ולהגיע למטרה לפני הקליע". "לשניכם אין שום מושג מהי מהירות", אומר השלישי. "אבא שלי הוא פקיד ממשלתי. הוא גומר את יום עבודתו בשעה ארבע, וכבר בשלוש וחצי הוא מגיע הביתה".

שטן אחד

בערב חג בבית כנסת מלא מתפללים נפתחת הדלת ועל הסף עומד לו השטן! כולם בורחים מדלתות המילוט והחלונות ורק זקן אחד יושב על כסאו וממשיך להתפלל. מתקרב אלן השטן ושואל:"אתה יודע מי אני?" כן משיב הזקן. "ואינך פוחד ממני?" לא "אני לא פוחד ממך!" משיב הזקן. "ומדוע? אינך פוחד מהשטן ?" משיב הזקן :"כי אני נשוי לאחותך כבר 45 שנים..."

ביית ערבי

איך מנקים בית של ערבי? עם מג"ב.

אוהדים של נצרת

כמה אוהדים של נצרת עילית צריך כדי להחליף מנורה ? לא צריך, שישבו בחושך !

ספר בישול

איך מתחילים ספר בישול של מרוקאים ? בואו נירגע..

פחות ביצים

המורה מלמדת חשבון ושואלת את דני, בוא נגיד שנתתי לך 5 ביצים ולקחתי לך שתי ביצים מה נשאר לך ? דני : הזין !

שתי פיתות

שתי פיתות הולכות ברחוב. פתאום בא בורקס ודוחף את אחת הפיתות. אומרת הפיתה השניה: "שיואו, איזה בצק אלים"

הרכב של סדאם

לסדאם חוסיין היה רכב מיוחד בשבילו.. סקדילאק

ציפורים נודדות

למה כל הציפורים עפות דרומה בחורף ? כי קשה לעשות את זה ברגל..

גנב או זונה ?

אבא חשוך ילדים הולך לכותל להתפלל ואומר :" אלוקים תן לי ילד אם זה בן לא אכפת לי שיצא גנב , אם זה בת לא אכפת לי שתצא זונה " כעבור שנה נולד לו בן האב מאושר ולאחר 20 שנה בא הבן לאב ואמר :"אבא התקבלתי לפקולטה למשפטים אני הולך להיות עורך דין " אבא מסתכל לשמיים ואומר :" אלוקים חשבתי שסיכמנו או על גנב או על זונה לא על שתיהם יחד "

סרטון מצחיק על נסראללה הכלב שהיה קטן


השוטר והנהג

שוטר אחד עוצר נהג ערס באילון אומר לו תראה לי ניירות!
הערס עונה לו למה יש לך משהו לגלגל?

גרוזינים על אופנוע


למה לגרוזינים אין אופנוע? כי לא מיצרים קסדות מרובעות קסדות מרובעות

בן של גרוזיני


מה זה גרוזיני שם את הבן שלו על הכתפיים? טלויזיה עם ממיר

הפרסי הזמר

מה פרסי שר שהוא קונה גלידה? שלא יגמר לעולם

לעצבן פרסים

איך מעצבנים פרסי? שמים אותו בחדר עגול ואומרים לו יש שקל בפינה

הפרסי והאמבולס

למה פרסי רודף אחרי אמבולנס? לקבל דיסקוטק חינם

אתיפיות בכיפור

מה עושות אתיופיות בכיפור? צמות

הפולניה החרוצה

למה אישה פולניה קמה כל בוקר בשעה 5:30 ומכינה קפה לבעלה ?
כדי שכשהוא יקום בשעה 8:00 הקפה יהיה קר

למה אין צנחנים ערבים?

למה אין צנחנים ערבים?
אסור ליזרוק זבל מהמטוס

ילדים ואבות

מלך אחד ציוה שמי שיש 10 ילדים אני מביא לו מליון שקל טוב איזה מישהו מתלהב והכל הולך לאישתו ואומר לה המללך אמר ככה וככה אז היא אמרה יש לנו רק 9 ילדים אז הוא אמר לה לפני כמה שנים בגדתי בך ויש לי עוד ילד אני אלך להביא אותו אז היא אמרה טוב בסדר לאחר כמה ימים הוא חוזר ואומר לה איפה כל הילדים אז היא אמרה כל האבות שלהם באו ולקחו אותם..

מיים בברך

רופא אחד אומר למרוקאי יש לך מיים בברך ההוא עונה לרופא איך זה יכול להיות אני שותה רק ערק?

משוגע נורמלי

בבית משוגעים רופא שמטפל בהם רוצה לשחרר מספר משוגעים ולצורך זה הוא עושה להם מבחן. הרופא מבקש מהם לצפות
בכמה סרטים בחצר בית החולים. לפני זה הרופא צבע את כל הספסלים שבחצר. כל המשוגעים התיישבו. רק אחד מהם,
מתיישב על עיתון שהוא הביא איתו. הרופא שואל: למה אתה יושב על עיתון המשוגע אומר: כי הזה שיושב מקדימה מסתיר לי

תמונות מצחיקות, נקניקיות



אני מוצצת

בדיחות מצחיקות - דקירות בעיין

אחד עושה לרופא דוקטור תמיד שאני שותה תה אני מרגיש דקירות בעיין ברופא עושה לו תוציא תכפית

התוכי החרמן

לבחור אחד היה תוכי מאוד חרמן כל פעם שמישהו בא לבקר התוכי היה מציע לו הצעות מיניותיום אחד נמאס לבחור והוא החליט להעניש את התוכי ולשים אותו במקפיא אחרי שעה קלה הבחור פותח את המקפיא ורואה את התוכי מזיע מתנשף ואומר:כוס אמק שעה אני מנסה לפשק את הרגלים שלל התרנגולת הזאת..

בדיחות מצחיקות - הגרוזיני בתחנת אוטובוס

גרוזיני רואה את חבר שלו באוטובוס עושה לו אה בגיו מה נישמע התחתנתה? ההוא עושה לו לא אומר לו אז למה אתה מחכה? עונה לו לאוטובוס

סרטונים מצחיקים - קלטת לילדים ערסים

המרוקאי הרומנטי

איזה פרחים מרוקאי מביא לאישתו?
רקפות (רק כפות)

מה אומר אתיופי?

מה אומר אתיופי שדרך על חרא?
סליחה אחי

אתיופי נמס

אתיופית קטנה רואה את אבא שלה מחרבן, ואינה מבינה
מה הוא עושה.
היא רצה לאמא שלה וצועקת לה: "אמא!
בואי מהר, אבא נמס!".

הזקנה המצחיקה

זקנה מגיע לבית אבות חדש, מתיישבת לה בכיסא ולפתע רואים המשגיחות במקום שהיא מתחילה לנטות עם הגוף לצד שמאל, ישר באים מחברים לה כרית עם מעקה בצד שמאל, לאחר מכן היא מתחילה לנטות לצד ימין ואז רצים אליה מהר ושוב מחברים לה ככה עם כרית שהיא לא תיפול, לאחר חצי שעה מתקשר אליה הבן שלה ושואל אותה נו איך זה בבית האבות החדש אומרת לו, האמת יפה כאן מאוד, אבל לא נותנים לי להפליץ !

הכבאי עם הצינור

כבאי בא לאשתו, ואומר לה אני רוצה שנעשה בבית שלנו כמו שאצלי בתחנת כיבוי אש, שריקה ראשונה מתלבשים, שריקה שנייה מחליפים בגדים, שריקה שלישית הולכים לאוטו, שריקה שלישית עולים על האוטו, האישה הסכימה, הוא לקח משרוקית ושרק פעם ראשונה, שניהם הורידו בגדים, הוא שרק עוד פעם הם עלו למיטה ושריקה שלישית הם התחילו לעשות סקס, פתאום במהלך הסקס האישה שורקת, אז בעלה שואל אותה מה קרה האישה ענתה : האש מתגברת אבל
הצינור קצר מידי

מה ההבדל

מה ההבדל בין כלא לבין מח של בלונדינית? תשובה: בכלא יש הרבה יותר תאים...

חייל ודוס בטרמפיאדה

חייל ודוס עומדים בטרמפיאדה בשעת לילה מאוחרת, התקופה הייתה תקופת חורף והקור בחוץ היה עז, גשם חזק התחיל וגם רוחות, לפתע הגיחה מכונית משום מקום ועצרה להם המסכנים, נהג המכונית, הסכים להעלות רק את החייל, הדוס הרטוב ניגש לאדן חלון אותה המכונית, ואמר לנהג : אבל למה אתה לוקח רק אותו ומשאיר אותי פה לבד בלילה ענה לו נהג המכונית : כי הוא משרת אותי ומשרת את המדינה שלי ! אז הדוס הסתכל עליו ואמר : נו, אבל אני משרת את השם ! אז הנהג אמר לו : אז שהשם ייקח אותך.